Uppfödning av FCI- och SKK-registrerad Jack Russell Terrier. Välkommen!

tisdag 17 juni 2014

Omtumlande dagar

Buskotten That's My Jam, nio veckor.
De senaste dagarna kan närmast beskrivas som en känslomässig berg-och-dal-bana. Alla valparna, utom Hayley som stannar i kenneln tills vidare, har flyttat. Att släppa iväg valparna till nya hem är både hemskt och underbart på samma gång.

Så just nu är jag helt utmattad efter alla känslor i kroppen. Och lycklig över alla fina hem. Att alla är så flitiga på att rapportera med både bild och text gör mig extra glad!

Det verkar som att de flesta hade den stora sovdagen igår. Tror jag det! Det är en stor omställning att flytta och många nya intryck som ska bearbetas. I övrigt verkar alla ha det toppen och jag längtar redan till första valpträffen när jag får se alla igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar