Uppfödning av FCI- och SKK-registrerad Jack Russell Terrier. Välkommen!

lördag 9 augusti 2014

Borta bra men hemma så bäst!

Skönt o vara hemma och samlade igen

Haley

Haley

Haley, söt som socker

Haley, oftast inte så lätt att fånga på bild
Efter fem dagar på Korsika som var nog så underbara kunde jag knappt bärga mig tills jag fick återförenas med mina små fyrbenta. Hjärtat riktigt värkte av längtan. Haley, som var först på upphämtningsrutten, hade haft det superbra hos O & S.

Jag trodde inte att en så liten valp kunde visa så mycket glädje, tänkte nästan att hon kanske acklimatiserat sig där för gott så bra som hon haft det. Men oj så glad hon blev! Och jag! Vi hade ett långt och innerligt puss (och bitkalas). När vi var klara efter vår evighetshälsning tittade hon upp och fick syn på husse och tog ett skutt fram för att ge honom nästan samma behandling.

Samma glädje med de stora men det visste jag ju. Resten av eftermiddagen och kvällen ägnade jag åt motion och att bada och massera de vuxna hundarna. Som de njöt av att bli ompysslade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar